Emil Schepelern Pedersen
Jeg er uddannet fra Københavns Universitet i 2024.
Siden da har jeg arbejdet i privat praksis. Først i Sønderborg og efterfølgende i Søborg, undervejs har jeg jeg også været forbi Børnetandplejen i Gladsaxe.
Jeg nyder variationen i hverdagen, som opstår, fordi ingen patienter er ens, og jeg ser det som min vigtigste opgave at få dig som patient til at føle dig tryg i situationen.
Jeg glæder mig til at møde dig!
Seneste kommentarer